let´t hit Hard rock café

Idag bestämde jag och Federica oss för att hyra surfbrädor och gå ut och surfa utan lärare. Tjeeenare, de va inte de lättaste men kul var de:)
Nu ska jag snygga till mig och ta min in till Darlig harbour. Ska möta upp Sofie och Emma på Hard rock café. MUMS! Sen ska vi till ett uteställe där de kommer komma lite andra kompisar. Kommer nog bli en bra kväll.
Men steg ett är o hitta något i gaderoben. Kan någon snäll själ skicka ner alla mina kläder?! jag har inget här, går i samma jämt och sliter ut kläderna så de är hål i var o vrannant plagg känns de som.
Längtar till Hawaii för då ska jag shoppa massa kläder och skor. Bra mycket billigare där än här i Australien.

Have a gret Saturday people
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0