Lunch med Terese

Började dagen med spinning och lite ryggträning. Sen när jag kom hem knackade de på dörren och där stod de en man i kostym och ville värdesätta lägenheten. OOOOPS! Greg hade sagt till mig att dom skulle komma imorgon och vi tyckte att de va perfekt eftersom städarna skulle komma idag. Men denna kostymklädda man hann komma 1 h innan städarna, så ja ni kan ju förstå att de inte såg ut som de borde här. haha. Men jaja, får hoppas dom får ett bra bud ändå:)

Efter de mötte jag upp en ny kompis i alla fall, Terese. Vi kom på att vi bor väldigt nära varandra här så de passar ju perfekt. Trevlig tjej som jag helt klart kommer umgås mer med:)


Köpte lunch och tog med oss till beachen. Ser dock ut som sopor;) haha


bra väder har vi haft också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0