Mercedes Benz C63 AMG

Jag måste ju berätta att jag har kört runt i en Mercedes Benz C63 AMG idag. Förmodligen den dyraste bil jag kommer köra under min livstid. Greg och Ruth behövde BMW:n så jag fick ta Greg´s bil idag. Inte ens Ruth kör den så jag hade lite press på mig. Hade de blivit en repa på den hade jag förmodligen suttit på ett plan hem till Sverige nu. haha.
Gregs enda tips: Kör inte emot någon kant för fälgarna är väääldigt dyra. Okej.. undra om han har sett hur fälgarna på BMW:n ser ut efter att jag har kört den i några månader nu.. haha.
Jag var i alla fall lagom nöjd när jag åkte runt där. De var inte helt lätt att hålla hastigheten, räckte ju o tocha gasen så flög bilen iväg. Och vet ni att man inte behöver använda någon nyckel för att komma in i bilen. De räcker att jag har nyckeln i fickan och tar i dörrhandtaget så öppnas dörren och sen kan jag köra bilen med nyckeln i fickan. De är rätt coolt eller hur;)?

Det första jag gjorde när jag landade här i Australien var ju att åka i den bilen från flygplatsen och hem. Det är en väldigt speciell doft i den(god doft dock) och varje gång jag sätter mig i den bilen nu så får man flash backs och minnen från första dagen man landade. Häftigt ändå hur våra sinnen kan ge oss känslor från saker som hänt tidigare i livet.


Ja här ser ni ju hur nervös jag var för att köra för nära kanten. haha


Nöjd tjej;)



Cheers

Kommentarer
Postat av: charlott

Snygg bil!! ;)

2012-05-01 @ 13:15:47
URL: http://blogg.amelia.se/charlottpettersson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0