rätt mycket fest

Snacka om att de blev fest igår. Vi somnade 5.30am och då var vi som mest runda om fötterna kan jag säga.
Grymt bra kväll. Jag spelade trummor på en nattklubb bland annat och Sofie gick och sa till alla som lyssnade att jag va proffesionell tummis och de var de många som gick på. När jag slutade spela sa dom: Spela mer, de va ju skit bra. Coolt att du är proffesionell. Jag: Whaaat? haha. Slog förmodligen inte ett slag rätt men men, kul att dom roades av de i alla fall. haha
Klockan är halv tio på kvällen här och mitt huvud dunkar fortfarande. Men de var de helt klart värt. Bra kväll med bra människor.

Efter att ha sovit typ hela dagen så mötte jag upp Federica, Sofhie, Julian och Christian vid The opera bar. Baren vid Opera huset. Solnedgången var super fin över Sydney harbour och vi hade trevligt. Dock höll jag mig så långt borta från alkoholhaltiga drycker som jag bara kunde.


Jag och Sofie på Hard rock café


Emma och Sofie


Jag fick tag på ett par glasögon tydligen


De var lite dimmigt där på slutet av kvällen;)

Nu kommer jag sova sjukt gött.
Cheers


Kommentarer
Postat av: Emma

Herrejävlar vilken kväll vi hade!!HUR orkade du ta dig till operabaren? Du är grym trummis, rockband nästa! Kram Emma

2012-05-06 @ 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0