shoppingbrallorna på

Jag som har varit så glad över att vi har haft så bra höstväder. Skrev på twitter igår att jag inte sett ett moln på flera veckor men de skulle jag inte sagt. Idag har de varit molnigt hela dagen och nu på eftermiddagen började de regna.

Så jag har spenderat dagen inomhus. Började på gymmet. Efter de såg jag American Idol finalen för den visades live här. Shit va duktiga dom är och vilken show de var. Så mycket stora artister med. Skillnad på den svenka finalen kan man ju säga;)
Efter de åkte jag till ett köpcenter för att köpa sånt där man lindar händerna med innan man tar på sig boxningshandskarna. Jag har haft en förmåga att stuka fingrarna efter varje träningspass typ så nu måste jag göra något åt de tänkte jag. Men gjorde jag de?! nixpix. 
Jag fastnade i klädaffärerna och helt plötsligt var de dags att hämta Findlay igen. Blev två nya byxor och två baslinnen. Mycket behövligt ska ni veta.
Men skulle behöva lite tröjor också. Får nog ta en titt efter de imorgon när jag ska tillbaka dit för att köpa lindan till händerna;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0