Spinning med Wendy

Började dagen med Spinning och ett ryggpass. Spinning med en ny instruktör idag, Wendy. Snacka om att den människan kan ge energi. Hennes pass ska jag helt klart fortsätta gå på:)
Åkte till biltvätten och drack lite te medans killarna där tvättade bilen. Perfekt;)
Jag har för övrigt blivit en te drickare. Innan jag åkte hit drack jag bara de om jag hade ont i halsen, men nu tycker jag att de är rätt gott faktiskt:)
Efter bilkvätten hade jag en gitarr lektion med Dan. You and me - Lifehouse och Don´t stop believin - Journey håller jag på o lär mig nu. Bra låtar!

Nu ger jag Findaly lite mellanmål innan hans gitarrlektion.

Lighthouse ( Bild från helgen)
Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0