spinning och boxning

Började dagen med ett 45 min sprinning pass och sen en timme boxning. Kan jag säga att jag var trött i kroppen efter?
Gjorde lite nytta och sen gick jag ner till poolen och somnade skönt för en stund. Mycket skönt ska jag ska er;)
Sen blev de den vanliga onsdagssysslan, simlektion för Findlay och sen har jag bara kollat på tv medans han somnaed i soffan. ooops, inte bra men de va gött för mig;)

Måste visa en bild från i lördags. Jag och Federica såg att de stod "Alcohol free zoon". Vem ser att de står där när man är full och de är mörkt ute? Jag har gått på den gatan massa gånger nykter nu i 4,5 månad och aldrig sett de;) haha


Ha en bra onsdag där hemma folket:)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0