the no excuses cookbook

Idag har jag gått och köpt mig en kokbok för första gången. Den är skriven av en av tränarna från The biggest loser Australia. Den heter The no excuses cookbook. Får se om jag ändå kan komma på några ursäkter att laga onyttig mat efter de;)
Ne men skämt o sido. Man hör så mycket om vad som är nyttigt och vad som är onyttig men sen är de så mycket där emellan som man ibland kan tro är bra men som egentligen är riktigt dåligt för dig. Så tänkte att de kan ju vara perfekt att skaffa en kokbok med recept som faktiskt bara är bra:)

Jag har dessutom sökt turistvisum för USA nu. Hoppas att de blir godkänt bara, men de ska nog inte vara några problem hoppas jag. Jag är ju inte kriminell vad jag märkt i alla fall;) Nu vill jag bara få juli så jag kan använda de också. Ge mig HAWAII!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0