trött tjej

Ja ni, när jag vaknade i morses fick jag som jag misstänkte veta att jag har en hel del muskler som jag inte använt på länge. Hej träningsvärk!
Åkte i alla fall till en Bil Service och sen tog jag en promenad till gymmet därifrån. Gymmande och sen tog jag en promenad hem. Lagade lite mat och såg en stund på en film men somnade rätt snabbt. Gick och la mig i sängen istället och sen när klockan ringde för att jag skulle hämta Findlay kunde jag verkligen inte komma upp. Vet inte vad som är galet. Kanske ett virus påväg. Så när jag väl vaknde till och insåg hur mycket klockan var fick jag springa till hans skola. Är inte så långt precis men de tar iaf 15 - 20 min o gå och jag hade 7 min på mig. Hann iaf i tid och sen tog vi bussen vidare för o hämta upp bilen. Shit va gött de är o ha bil egentligen, underlättar så mycket.
Någon som vill skänka en bil till mig när jag är hemma i sverige igen?;) hehe

xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0