powernap vid poolen är de bästa

Började dagen med spinning och lite rygg i gymmet. För första gången någonsin så tyckte jag att spinning var lite roligt. Rätt musik och en bra instruktör kan göra mycket:)
Idag har de varit 29 grader så ni kan ju gissa vart jag hamnade efter gymmet. Vid poolen såklart. Och för tredje dagen i rad så somnade jag som en stock. Finns nog inget som får mig att somna så lätt som när jag ligger på mage på en stolstol med en värmande sol och bra musik i öronen. Plus att kroppen är trött efter gymmet. Sköönt:)

Dags o sova för mig nu. Vi ska iväg på lite semester fredag - söndag. Jag vet dock inte vart. Familjen har berättat men de gick in och ut. Fyra timmar norr ut längst kusten är de i alla fall. Hoppas på att få se mina första vilda delfiner. Håll tummarna åt mig för de tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0