illaluktande handskar

Började dagen med KIMAX. Shit vilken träningvärk jag har sen förra passet. Och usch fy och blä vad man luktar äckligt om händerna efter att man har använd boxningshandskar. Speciellt när man lånar någon annans gamla. Jag tvätta bannemej händerna 3 gånger plus att jag duschade innan lukten försvann. Så jag köpte mina egna handskar idag, kommer väl iaf dröja några pass innan dom luktar sådär illa;)
Hann med poolen en stund också:)

Tog med Findaly på en cykeltur nere vid beachen efter skolan. Från att inte kunna balansera alls till att kunna cykla riktigt bra tog bara en vecka för honom. Häftigt vad mycket dom lär sig ändå. Kommer ni ihåg känslan av att kunna cykla första gången eller när man lärde sig o få fart på gungan själv. Man kände sig så fri och duktig;)




Mina nya boxningshandskar och såklart ville lillen va med. Vet nog ingen som gillar
o stå framför en kamera så som han;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0