Ruth is back in town

Började denna dagen med att vara supertrött. Har fortfarande svårt att somna om kvällarna. Har varit så ett par veckor nu. Men så ringde de på dörren och där står postmannen med ett paket till mig. Det var från en av mina närmaste kompisar hemma i Sverige. Hade inte förväntat mig paket till min födelsedag (som egentigen är på lördag) nu när jag är så långt borta så jag blev väldigt glad och blev genast lite piggare:)
Sen for jag till gymmet för lite spinning och sen lunchade jag med en ny kompis. Jennifer, en tjej från norra delen av Sverige. Härlig tös som jag hoppas kunna umgås med mer:)

Nu ikväll kom Ruth hem igen också så nu blir de lite mer vanliga rutiner för oss allihopa. Rätt skönt måste jag säga.
Nu är jag galet trött och hoppas på att kunna somna snabbt ikväll:)


endel frimärken på de;)


Innehållet var MASSA godis, beasås och ett fint linne:D tack bästa julia!


Jennifer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0