big update

Internet är tillbaka, woop woop!
Så nu kan jag göra en seriösare uppdagtering med bilder osv:)
Igår blev de häng i Manly på lite olika barer med både nya och gamla vänner. Trevligt. Söndagar här i Manly är så himla nice. Uteställena har bara uppet till 10 eller 12 men de är alltid mycket folk ute. Och man kommer inte hem allt för sent om man ska jobba dagen efter heller:)

Sen har de ju hänt en stor sak här hemma. Vi har fått sålt lägenheten. yeeeyh! Problemet är ju bara att regeln här i New south wales är att man måste vara ur sitt boende på 6 veckor när man har sålt de. Och huset är inte färdig byggt förens i februari.. ooops. Vi hade ju tänkt att bara hitta någon tillfällig lägenhet någonstans, men dom hittar verkligen igenting. Så som de ser ut just nu är vi utan boende om ca fem veckor.. haha.

Annars rullar allt på som vanligt. Skolan drog igång idag igen efter två veckors lov. Rätt skönt att komma in i de vanliga rutinerna igen:)

Bild bomb från senaste veckan:)
 
Först från min och Linneas promenad längst de södra beacherna:)
Jag och Terese körde bullbaka med en vinflaska istället för kavel:)
"Svenskkvällen" som jag fixade till:)
Sofie Linnea Terese och jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0