Bumpy flight

Hej!
Hoppas allt ar bra med er. Sjalv ar jag glad att jag lever. Jag ar riktigt flygradd och det blev inte battre efter flyget upp hit till The Gold Coast kan jag saga. Helt plotsligt blev de super hoppit och skakigt. Flygvardinnorna kunde inte ens ta sig till sina saten sa dom fick satta sig ner mitt i gangen for att halla sig fast.
Och hon som pratade i hogtalarna och sa att vi skulle sitta ner och ta pa baltet skrek till for att hon sjalv var sa radd. De gjorde ju inte att man blev lugnare precis.. Tror Ruth's hand blev en aning mosad sa som jag holl mig fast i henne.. Haha

Men det ar i alla fall skont att vara har. Vi borjade formiddagen nere pa lekplatsen, beachen och vid poolen en svang. Sen tog jag bussen och akte in till Surfers paradise for att se hur de sag ut. Sag bra ut kan jag saga, ögongodis precis overallt, mums! Jag har inte varit bortskamd med att se snygga killar sen jag kom till Australien kan jag lova sa nu ar jag glad;) haha.

Ha en bra lordag Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0