fjädrar

Nu när jag ändå är igång och fixar mitt hår så tänkte jag sätta i fjädrar i håret också. En kompis här i Manly, Linnea har de och det är super snyggt i hennes hår. Men jag kan väl inte påstå att de blev lika bra på mig. Tycker knapt att de syns i mitt hår. Dom gömmer sig liksom under håret.

Utöver de så har jag hunnit med massa annat idag. Fixat med Findlay i morses, tvättat, lämnat in bilen på tvättning, snabb handling, fixat fjädrarna som sagt, och lite andra ärenden och nu ska jag packa väskan och sen hämta upp Findlay och åka till flygplatsen. Vi ska nämligen upp till The Gold coast idag. Jag kanske har missat att berätta att vi ska dit?:)
Mina host päron ska vara med i en tävling där uppe. Dom är helt galna. Det är tydligen ett race som innehåller, paddling, simning, springning och om de var något mer. Dom räknar med att de kommer ta 4 h för Ruth och Under 4 h 20 min för Greg. Återstår att se hur de går för dom.
Men seriöst, över 4 h hård träning utan vila? Jag hade dött!
De är tydligen fler från surfklubben här i Manly som ska vara med. Ruths föräldrar kommer vara där också så de ska blir lite kul att träffa dom. Jag träffade dom över en kopp kaffe en gång i Mars bara så kan bli kul att lära känna dom bättre:) Det måste vara tråkigt när man bor i samma land fast man ändå bor så långt ifrån varandra så att man bara ses max 2 - 3 gånger om året? Jag menar, jag känner ju Findlay bättre än någon annan i hans släkt. Inte ens hans bröder har träffat honom mer än 5-10 gånger på snart 6 år. Knasigt tycker jag!
 
Fjädrarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0