hur tränade som helst hemmafurar

Hej! Som jag berättade igår så har ju skolorna dragit igång igen vilket betyder vanliga rutiner igen. Så idag äntligen efter att ha varit sjuk och de har varit lov aktiviteter osv så kunde jag äntligen köra ett KIMAX pass igen. Så himla kul är de:)
Och för första gången träffade jag någon annan i min ålder där. Eftersom alla i min ålder jobbar eller pluggar under dagarna när jag tränar så blir de mest att jag tränar med alla "hur tränade som helst hemmafruarna" vilket jag har tröttnat lite på. Saknar att träna med kompisar. Och som Au pair så är de ett för dyrt gym, jag har ju turen att få träningskortet betlat av Greg och Ruth:) Men idag dök en annan au pair upp i alla fall som verkade trevligt. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0