Jenga

Sista veckan på vårlovet för Findlay nu. Så då var de dags för Acting school igen. Blir mycket körande för min del eftersom han ska lämnas och hämtas i city varje dag men som jag sagt förut, jag gillar verkligen att familjen bokar upp mycket aktiviteter för honom på loven för då får jag nästan samma schema som vanligt. Många au pairer får ju ta hand om barnen hela dagarna under loven och de är jag glad att jag slipper:)
I eftermiddag så spelade vi Jenga tillsammans. De var sjukt längesen jag spelade de. Har till och med glömt vad vi kallar de i Sverige? Jag Fin och Ruth körde en match ikväll också innan jag åkte till Terese och såg en film, Just go with it.
Den filmen är för övrigt hur rolig som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0