cupcake

Vårlovet började här idag. Så nu har Findlay ledigt i två veckor. De gör ju att mitt "schema" ändras lite också. Men som tur är så ser dom till att han håller sig väldigt aktiv på sina lov så jag får rätt mycket fritid ändå. Men idag och imorgon så har jag honom hela dagarna. Så vi började med att åka till Surry hills som ligger på andra sidan staden för att han skulle gå på Cupcakes kurs;) Sen gick vi ner till poolen och lekte på eftermiddagen.

Imorgon är planen, simlektion och att vi ska till Luna Park (deras Grönalund) så de ska bli kul.
Finnies faster är här nu en vecka och bor med oss. Hon bor på Nya zeeland så jag har inte träffat henne förut, men de är en riktigt glad och pratsam prick så de är bara kul att ha någon som är med och tar hand om pojken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0