första doktorbesöket

Då har jag varit på mitt första doktorbesök här i Australien. Rätt bra att jag inte har behövt gå dit på hela 9 månader (ja för idag är de faktiskt 9 månader sen jag lämnade Sverige) för jag tycker att jag hänger på vårdcentralen jämt och ständigt när jag är i Sverige.
Jag känner mig redan lite bättre efter drogerna jag fick. Men lilleman här hemma är inte på bättringsvägen än.. stackarn ser så ynklig ut. Hoppas vi båda mår hyffsat imorgon i alla fall, ska tydligen vara runt 30 grader då. Så då vill jag inte ligga inne på soffan hela dagen.

Ni kan ju förstå att min dag inte har varit så intressant. Jag gick upp 7.30 som vanligt, men Ruth jobbade hemifrån idag så hon sa till mig att gå och lägga mig igen för jag såg inte så kry ut. Sen vid 12 åkte vi och Fin ner till farbror doktorn (de var iofs en tant) och efter de har jag och Finnie bara legat i soffan och kollat på film hela dagen. Cars och Finding Nemo. Jag tycker nog dom filmerna är roligare än vad han tycker:D

Hoppas ni har en roligare dag än mig.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0