hey tuesday

Eftersom jag hade så förbaskat mycket huvudvärk igår så bestämde jag mig att lägga mig i tid. 08.40 var de släckt. haha. dock tog det en stund innan jag somnade men de gick rätt fort ändå.
Gick upp för att fixa Fin iordning för skolan vid 7.30 men när jag kom hem efter att ha lämnat av honom vid 9.15 så sov jag till 11.45.. tror att att jag behövde lite sömn. Huvudvärken är bättre idag men fortfarande inte bra. Måste vara någon infektion för är lite små slemmig och äcklig i halsen också. Hoppas de går över snart i alla fall.
Efter de så lagade jag och Terese brunch/lunch och sen åkte vi ner till Manly en sväng.
De är väl ungefär hur aktiv jag har varit idag. Har såklart tagit hand om Finnie på eftermiddagen också.

Dags o äta lite tacos med familjen nu.
Ha en bra dag. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0