husvisning

Jag är så jäkla trött på våra husvisningar nu. Tur att de är sista veckan nu. Idag har vi två visningar så då måste vi hålla oss borta först mellan 1-2 och sen 3-4. Det värsta är att vi antagligen inte kommer sälja lägenheten nu ändå för marknaden är så dålig för tillfället så dom funderar på att hyra ut den ett tag istället. Vilket betyder att folk kommer komma och kolla på den igen antar jag.

Aja, nu har jag klagat nog. Har nyss kommit hem från gymmet och städat iordning lite inför visningarna och strax tänkte jag gå och käka lite brunch:) Sen får jag se vart jag tar vägen under tiden de är visning, är varmt men ganska molnigt än så länge, hoppas de blir blå himmel snart så kan jag lägga mig vid poolen. Annars får de nog bli en promenad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0