Långhelg

Hur skönt är de inte med långhelg? Inte för att jag brukar ha så mycket söndagsångest här eftersom mitt jobb inte är allt för ansträngade;) men de är ändå gött att veta att man är hel ledig en dag till:) Så ikväll ska jag till Bondi för att träffa Linnea, jag hänger aldrig nere i den delen av Sydney så de kan bli lite kul.

Karyn, Gregs syster åkte hem till Nya Zeeland i morses. Och eftersom dom bara träffas typ vart annat år så visste jag ju att jag förmodligen inte kommer träffa henne igen så de var faktiskt riktigt tråkigt att säga hejdå. Men hon har sagt att jag alltid är välkommen att bo hos henne om jag vill till Nya Zeeland någon gång i framtiden så vem vet;)

Jag och Linnea uppe i Palm beach för ett par veckor sen. Jag ser lagom frusen ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0