ny vecka

Då var de en ny vecka. Jag hade så hilma svårt att somna igår, tror jag låg vaken till halv två. Många tankar och känslor som far runt nu så hade svårt att få ro. Men de var desto lättare att somna när jag hade en nap under dagen;)
Utöver att jag sov ikapp de jag missade under natten så var jag på gymmet, yrde runt och gjorde massa ärenden och så var jag på gitarr lektion med Findlay och sen åkte vi hem till Sean och Nina för kvällsmat. Jag hoppade kvällsmaten och åkte ner till Manly efteråt för att äta med Terese.
Så himla kul att de är så mycket rörelse på barer och resaturanger fast de är en vardag. Jag är ju inte så van vid de från hemma i Sverige. Skövde och Falköping är ganska dött förutom fredag, lördag.

Har ju glömt att berätta att jag har blivit galen i Redbull. Sååå gott. Till och med redbull glass är en favorit:) 
 
Hoppas jag somnar snabbare nu ikväll, ciaao

Kommentarer
Postat av: thilda

Erica,Erica.. hehe

2012-09-03 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0