sjuk

Findlay vaknade upp på helt fel sida imorses så jag förstod att något var fel. Och sen visade de sig att han hade feber och huvudvärk. Så vi har stannat hemma. Men grejen är att jag inte mår bra heller så de var ganska skönt att ha en lugn dag, fast jag i och för sig var sugen på att åka karusell och sånt egentligen.
Greg kom hem redan vid lunch istället för 7pm idag så de var skönt. Så jag har haft eftermiddag att man va. Tog en promenad men sen har jag bara legat i sängen och kollat på Glee. Jag har nämligen fått ont i örat och halsen. Hoppas de går över tills imorgon, jag hatar att ha problem med öronen.  Jag har alltid varit ett riktigt öronbarn.
 
Påtal om Glee, kollar ni på de? Jag har alltid varit lite emot de. Stör mig på att de syns så tydligt att dom inte sjunger på riktigt under inspelningen. Men bara för att jag började titta på första avsnittet nu så blir de att jag är lite fast. Jag vet inte riktigt om jag är ett big fan än dock. Men låtarna är ju bra i alla fall;)
 
Godnatt. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0