super torsdag

Jag hade en så himla bra torsdag. Spenderade dagen tillsammans med Linnea. Jag visade henne runt här i norra delen av Sydney. Så vi åkte och kollade på The northen beaches. Med slutsation Palm beach. Hade en riktigt bra dag.
Sen så tog jag hand om Findlay en stund men föräldrarna kom hem en timme tidigare än vanligt, sweet!
Så jag drog ner till Frida där de var 6 svenskar och en norsk. Vi hade super kul. Problemet blev när norksen fick bestämma en regel på drick spelet och hon säger att alla måste prata norska. Oooops. Jag kan fasen inte säga ett skit. Jag tycker om norska och skulle vilja kunna prata som dom, men orden kommer inte ut som jag vill, de går bara inte. haha.
Senare drog vi till här i Manly. Slutade med att jag Frida, Terese och en annan svenk som jag inte minns namnet på nu stod och dansade till ett super bra liveband och alla andra stod typ runt oss och dansade. haha

Lite bilder från när jag och Linnea var ute på roadtrip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0