volontär

Jag tänkte lite innan jag åkte till Australien på att göra någon sort av Volontärarbete men jag var så inställd på att åka till Australien så kollade inte så noga på de där. Men nu har jag kikat runt lite idag och jag blir bara mer och mer sugen. Vet att de kostar endel, mest med tanke på att man inte får pengar för de. Men jag hittade ett företag som ger en mat, hostfamilj, sjukförsäkring och såvidare. Vore verkligen en enormt värdefull och givande upplevelse att på något sätt hjälpa gatubarn och andra barn i fattigdom. Sydnafrika känner jag kan vara ett alternativ. Hm.. jaa jag får kolla mer på detta. Men de får dröja ett tag. Ska ju först avsluta detta äventyr och sen USA. Sen får de nog bli SUPER mycket jobb efter det för att kunna ha möjlighet att göra detta. Men det står absolut på min "want to do list";)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0