weekend update

Jag har även denna helg haft de riktigt bra. Igår under dagen så gick jag på en två timmars promenad i solen och hittade lite utsikts platser som jag faktiskt aldrig besökt tidigare. Kom till ett ställe där jag hade utsikt över Curl curl beach, Freshwaterbeach och Manly beach på samma gång, super fint:)
Sen på kvällen blev de fest hemma hos Frida. Var planerat att vi skulle ut men blev en helkväll hos henne istället:)
Idag har jag varit nere vid poolen en stund, chillat i solen nere vid bryggan och nu ikväll har jag träffat Linnea, en gammal fotbollskompis. Träffade henne typ 5 min för 2 år sedan och innan de var de säkert ett, två år sedan jag såg henne också så de var super kul. Hon flyttade hit i fredags så de lär bli att vi träffas mer nu framöver:)

Lite bilder på hur min helg har sett ut:)
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0