Happy new year

Hej mina vänner!
Dålig uppdatering här igen.. men min jul har i alla fall varit bra, har blivit mycket tid med familjen och en hel del med vännerna. Som de ska vara helt enkelt:)

Nu är 2012 över, både på gott o ont tycker jag. Måste säga att 2012 har varit de bästa året för mig hittills. Har träffat så mycket nya härliga människor, rest mycket, fått en extra familj i Australien. Jag har upplevt så galet mycket roligt, spännande och lärorikt. Och dessutom fick jag två mysiga månader här hemma innan det var dags att rulla in på ett nytt år. Så samtidigt som de är lite tråkigt att avsluta detta kapitel så ser jag fram emot nya äventyr detta året. Börjar med USA o Bahamas. Bara 13 dagar kvar dit nu. Och efter det har jag aboslut ingen aning om vart livet kommer ta mig. Samtigt som de känns lite skrämmande så känns de som en skön frihet och jag är taggad på att göra något riktigt bra av detta år:) Återstår att se hur och vad som kommer bli 2013:s bästa studner:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0