Kräfta o sjukling

Hej på er!
Här sitter jag o ser ut som en kräfta. Bränt ryggen rumpan och ena örat så det står härliga till.
Men sandra är sjuk så idag får de bli en vilodag från solen. Kan nog behövas.
Tråkiga att att vi inte vet om hon har influensan eller blivit matförgiftad. Hoppas det går över snart i alla fall och att jag håller mig frisk. "Peppa, peppa"

Igår kväll hade vi en rolig utekväll. Var ju Australiaday och vi hängde med 9 aussies eller nått så det var riktigt kul:)
Får höra hela tiden att jag både ser ut och låter som att jag vore från Australien. Det tackar jag för:)
Såg en riktigt cool Batman bil också. Finns många bilar jag vill ha som åker runt i det här landet:)

Hoppas ni har haft en bra helg hemma i Sverige också:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1407384/images/2013/pic_51058b469606ee5ae0f7254b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0