Universal studios

Jag kan nog saga att jag upplevt den coolaste nojesatraktionen som finns. Vi har spenderat dagen pa Universal studios och det var hur ballt som helst. Favoriten var Transformer ride. En 3D karusell dar man ar med och fajtas med transformers och faller ner fran skyskrapor, och usch va laskigt det var forsta gangen. Fanns massa andra roliga atraktioner ocksa.
Tror vi var dar pa basta dagen pa aret foresten, inte en enda minuts ko nagonstans. Nar min hostfamilj var har i somras stod dom ju minst en timme i ko overallt.
Nu mar jag nastan illa och ar hel snurrig av allt men helt klart 5 av 5 raker till Universal studios!

Imorgon ska vi kolla runt lite i Beverly hills och sadar. Vi har en dag kvar har i Hollywood innan det bar av till Anaheim och Disneyland. Hostelet vi bor pa just nu ar val av samsta standarden vi kan sta ut med sa vi har faktiskt bokat in hos pa ett hotell nara Disney och det ska bli bra gott. Riktigt billig och nice (sag sa ut pa bilderna i alla fall:))

Varmt och skont idag coksa, hela 24 grader och helgen ser ut att bjuda pa annu mer varme. Vi som hade raknat med att vastkusten skulle vara lite kylig:)

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0