Walk of fame

Började dagen med en morgonpromenad från Santa Monica till Venice beach. 35 min promenad längst en underbar strand.
Vi hade dock blivit förvarnade hur de är i Venice beach men tror vi både gick en chock ändå. Mer uteliggare och pundare på samma ställe är nog svårt o hitta. Det var minst sagt intressant o se men vi var väldigt glada att de inte var en kvällspromenad vi tog kan jag säga er;)

Efter det tog vi oss in till Hollywood och här finns de många människor med karaktär kan jag säga er. Haha
Men det är ett häftigt ställe och full rulle. Har gått runt på Walk of fame gatan under dagen och kikat lite utanför The chinese theatre:)
Imorgon siktar vi på Universal studios. Något av de jag ser fram mest emot här i LA:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0