SO EXCITED!

 
 
Efter 11 månader så ska jag imorgon äntligen få träffa Federica igen. Federica blev min allra första vän i Australien och en av de absolut bästa.
En kväll när vi var ute i Manly så berättade jag för henne om hur vi firar midsommar och man inser verkligen hur konstigt det är när man berättar för någon. Hon skrattade och tyckte vi var helt kork, så hon sa att hon måste få uppleva en svensk midsommar någon gång. Så nu är det dags.
Midsommar ska firas utanför Kungshamn på Solvikscamping. Sandra, Johan, Micke och en till kille jag inte har träffat förut ska också bo med oss i stugan. Tror det kommer bli en grymt bra midsommar trots att jag har hört att det kan bli upp mot 20 mm regn på väst kusten.. haha. Jag ska i alla fall dansa runt midsommarstången och visa Fede hur det går till även om det är världens regnoväder.
I New Castle i mars 2012
 
Palm beach Februari 2012
 
So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0