Reunion

Efter hudbehandlingen i morses så bjöd Sandra mig på fin frukost, smoothie, varma mackor, gröt, ägg och juice. mums!
Sen iväg och jobba, och den frukosten måste gjort susen för jag tror jag fick mer sålt än någon annan dag:) katcshiiing

Sen mötte jag upp Linnea. Det är en av mina kompisar i Australien. Hon är egentligen från Tidaholm. Vi har spelat lite fotboll och sådär ihop för några år sedan men sen har inte jag sett henne förens vi var i Sydney. Och nu är vi båda hemma så fick bli en timmes lång promenad för att prata av oss lite. Himla kul o ses igen:)

Jag och mina närmsta svenskar i Sydney på min hejdå fest. Linnea längst ner till vänster:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0