BEYONCE

Jag har länge velat se Beyonce. Jag har länge vetat att hon skulle komma till Oslo och Stockholm men det har inte blivit av att jag har bokat biljett. Men sen i tisdags satt jag och Rebecca på jobbet och kollade på biljetter och hittade bra platser för 500 kr till Oslo samma dag. Vi ringde upp Sandra och övertalade henne att åka med. 60 minuter senare satt vi i bilen påväg till Norge. (min första gång i Norge dessutom). Hann som tur till Telenors arena i tid och hade en grymt bra kväll. Beyonce är fasen ett underverk alltså. Otroligt imponerad, var hon min största idol innan så har hon tagit den titeln till nya höjder. AWESOME!
Sen satte vi oss i bilen hem igen. Väl hemma i Falköping var klockan strax innan 4 på morgonen. Så det blev en nap på några timmar innan jobbet. Var helt död men det var det helt klart värt. Bästa konserten jag har sett, och spontat är ju alltid lika kul:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0