Så vart är andra sidan?

Fina, bästa morfar. Har varit en tung sista vecka för hela min familj. I lördags eftermiddag fick min morfar äntligen sin frid efter en lång tids kämpande och några sista riktigt tuffa dagar. Vilken kämpe!
Många tankar kommer upp när man förlorar någon såhär. Vad händer egentligen när man dör? Har min lillebror hemma som är 10 år nu och han har otroligt många frågor och funderingar. Många säger att det är en typisk ålder för alla dessa tankar. Men 12 år senare har jag precis likadana tankar. 
Lillebrorsan funderar på om morfar kanske är uppe i rymden nu, eller om han kanske är på fest med sin bror som gick bort när morfar bara var ett barn. Ja vem vet? Jag hoppas i alla fall att vi kommer ses på andra sidan, vart det nu än är. Och tills dess kommer jag sakna honom otroligt mycket..
Morfar, mormor, jag, Elin och David Augusti 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0